3.4.10

「港蜀連心單車行」第二天 (廣州至悅城鎮 - 110km)

早晨! 唔... 訓得好好呢... 仲有D唔願起身既感覺...呢間酒店的確唔錯。
八點鐘要到酒店餐廳食早餐。

Wow... 原來係自助早餐... 正!!!

有些車友一早就歎完早餐啦...

食完早餐, 出外走走, 吸吸新鮮空氣先...
嘩...!  日間看酒店大門更顯出它的星級味道...
 

到集合地點, 熱熱身先!

隨後, 大會帶領我們到酒店附近一個公園廣場集合, 並在此認領自己的單車及作好準備....

 大家都忙著檢查自己的單車是否運作正常。

我亦要準備好飲用水...
 正當要集合影出發前集體相的時候... 我發現我留下了電話電池及差機在酒店(是新買的呢...), 火速踩回酒店找服務員哥哥幫手尋回。所以Miss咗無影呢幅團體相....悲!   T_T

大陸段第一天出發啦! 

途經繁忙公路...

起初真的有點不習慣右上左落的行車方向...
 

一路上... 發覺即使是市區, 路況不是多沙石... 就時凹凹陷陷...


不久... 天氣開始轉差, 雨勢時大時小....
 

到了一個油站小休, 此時, 其實大家都已經濕透了...


濕透的我...

小休後繼續旅程!

沿路有車友單車出現問題, 支援車即時跟進協助。

車會會長大人

接近午飯地方啦...
 踩快幾腳開飯先!

這處就是今天的午餐地點。由於每天行車時間都是難以預計, 很難BOOK定餐館午飯... 所以大會講明這幾天午餐只會提供簡單食物, 並會在街或空曠地點進行...

各車友安置好單車後, 都集合起來準備飲飲食食...

大會每天都會提供熟雞蛋, 粽, 香蕉, 蘋果等等...為我們補充體力。

午餐地點附近有士多及小商店, 也有車友在此自行補給... 

街邊也有小販檔賣水果及粟米...

我都更係唔執輸啦... ^_^

一架很有趣... 很襯色的單車... 屬於一位女車友的...

食飽飽後... 又準備出發啦...
 出發!

路還是濕濕的...
被主車群拋離添...
追呀...追呀...

支援車繼續發揮其功效...
 旅遊巴繼續緊隨其後...

路經田園鄉地...


終於都到今天的目的地「悅城鎮」啦!
等候其他車友到步...

原來很出名的文武廟就在「悅城鎮」此處...

經今天的旅程後, 大部份車友的背部, 都有大同小異的花紋...

而全身濕透的我也不例外...
 看看我的愛驅及腳就清楚啦...


今天的路程有119KM

由於各車友的單車都變了泥鴨... 大家都排隊用水清洗。

然後逐一放上貨車。

今晚晚飯地方。




晚飯過後, 要上酒店房啦... 吖! 應該叫賓館房間。和昨天的房間好大對比呢.... 
這處只得兩張床, 兩張凳和一張代檯仔... 床有點怪怪的味...
其實車會出發前都講明, 有些目的地的酒店或賓館都不太好。所以一早有定心理準備了....

天花風扇

最精彩的廁所... @_@


房間外走廊... 唔... 我和同房車友阿傑都決定今晚都係早D訓唔好周圍走啦... -_-v

沒有留言:

張貼留言